середа, 17 квітня 2019 р.

Методичний кластер вчителів математики, фізики та інформатики, що відбувся 10 квітня 2019 року пройшов у незвичній формі, а саме  з виїздом у м. Тернопіль. Тема кластеру: «Технології розвитку критичного мислення у спектрі інноваційних технологій для формування ключових освітніх компетентностей учнів ».
У практичній частині :                 
1.     Тематична екскурсія в Центрі Науки «Простір, що об'єднує небайдужих та креативних людей різного віку для  популяризації  науки», яку провів екскурсовод Центру Науки - Гузар Денис.  
2.     Екскурсія по навчальних аудиторіях кафедри інформатики та методів її викладання ТНПУ ім. В.Гнатюка.  Ознайомлення  із новітніми засобами  комп’ютеризації освітнього процесу.
                                                              Мартинюк С.В. кандидат педагогічних наук,  доцент, кафедри інформатики
та методів її викладання ТНПУ
          У теоретичній  частині розглянуті питання:
1STEM – освіта : реальні кроки до успіху. Напрямки роботи STEM-центру «Цифрові ерудити».
                                               Барна О.В. кандидат педагогічних наук, доцент, кафедри інформатики та методів
 її викладання ТНПУ
2.     Впровадження інноваційної діяльності за напрямами STEM-освіти для формування критичного мислення  учнів.
                                                    Мартинюк С.В. кандидат педагогічних наук,  доцент, кафедри інформатики
та методів її викладання ТНПУ
3.     Особливості організації та підготовки до проведення ДПА з предметів математичного циклу (лист МОН № 1/9-196 від 27.03.2019 р.) .
                                                                            Басок Т.Г. – методист РМК
Учасники кластеру із цікавістю знайомились та  випробовували всі запропоновані інновації, зокрема експонати у Центрі Науки та  вчились користуватись 3D- ручкою.  Екскурсії були цікаві, змістовні. наповнені новизною.

Ініціаторами такої форми проведення кластеру стали вчителі Буглівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, зокрема Гуменюк О.П.

Альбом виїзного засідання.

Немає коментарів:

Дописати коментар